O fondu

„Fond jsem založil s jasným přesvědčením: Nechtěl jsem být sběratelem umění, chtěl jsem jej sdílet. Obklopil jsem se tedy týmem expertů a investorů, se kterými tvoříme fond. Těšíme se společně z objevování uměleckých děl té nejvyšší kvality i z toho, že jejich hodnota neustále roste.“

Libor Winkler, člen dozorčí rady a zakladatel fondu Pro arte

Náš tým

Společně umění nablízku

Společně s našimi investory po zavírací době a za doprovodu kurátorů navštěvujeme výstavy předních českých galerií. Setkáváme se na mezinárodních veletrzích umění. Vypravujeme se do studií umělců, ve kterých máme možnost nahlédnout proces jejich tvorby.

Síť partnerů

V Pro arte věříme, že dialog je prostředím, ve kterém vznikají ty nejzajímavější projekty. Vážíme si proto každého partnera, se kterým navážeme spolupráci.

Pro arte v médiích

4. 7. 2022

Hospodářské noviny

Do umění investují stále mladší lidé. Některé přivedeme do galerie vůbec poprvé, říká ředitelka fondu Pro arte

„Cesta sebevzdělávání, potkávání se a diskutování o umění člověka velmi posouvá a rozvíjí. Pokud se to potká s vaším naladěním, tak se začne měnit váš vztah ke světu a vlastně i vaše osobnost.“

14. 7. 2021

ČTK

Investice do umění ochrání hodnotu majetku, shodli se experti

Sázka na umění má pro investora celou řadu výhod. Tou hlavní je spojení emocionální roviny a investičního potenciálu. „Čas hraje jednoznačně pro vás. Pokud vsadíte na správného autora a dílo, čím později prodáte, tím vyšší výnos bude,” dodává Bízková.

16. 6. 2021

Hospodářské noviny

Alternativní fondy chrání proti propadu trhů, investují do pojistek, Astonu Martin i Kupky

Také Pro arte se profiluje jako vhodný nástroj pro doplnění investic o alternativu, která se vyvíjí jinak než například akciové trhy. „Alternativní investice nyní velmi táhnou, navíc za sebou máme historicky slušné výsledky a průměrnou roční výnosnos...

20. 11. 2020

Český rozhlas Vltava

Videoart nejde pověsit na zeď, a proto se tu prodává jen obtížně. Češi si nechtějí kupovat ideu, říká historik umění Adam Hnojil

„Je třeba sledovat trendy, protože náš trh v něčem kopíruje zahraniční výtvarnou scénu. Pokud jsme například schopni odhadnout, že na Západě se bude dařit konceptu, vyhledáváme i tady podobná díla.“